ARTÍCULOS SJR
DOI:https://doi.org/10.7203/dces.40.18178 (Open Access).
ARGUMENTACIÓN
DOI:https://doi.org/10.47553/rifop.v97i36.1.92435 (Open Access).
ENSEÑANZA EN CONTEXTO; ARGUMENTACIÓN
CRUZ-LORITE, I.M, CEBRIAN-ROBLES, D, ACEBAL. M.C. Y BLANCO-LÓPEZ, A.(2023).Preservice primary teachers’ positions on nuclear power before and after a role play. Journal of Turkish Science Education, 20(3), 379-398.
DOI:https://doi.org/10.36681/tused.2023.022 (Open Access).
JUEGO DE ROL; ARGUMENTACIÓN
DOI: https://doi.org/10.22201/fq.18708404e.2023.4.84663 (Open Access).
ARGUMENTACIÓN; TOMA DE DECISIONES; ENSEÑANZA EN CONTEXTO
DOI: https://doi.org/10.25267/Rev_Eureka_ensen_divulg_cienc.2023.v20.i3.3101 (Open Access).
ENSEÑANZA EN CONTEXTO