ARTÍCULOS JCR
DOI:https://doi.org/10.1080/09500693.2020.1821932
ENSEÑANZA EN CONTEXTO; INDAGACIÓN; ARGUMENTACIÓN
DOI:10.1080/09500693.2021.1969060 https://doi.org/10.1080/09500693.2021.1969060
ENSEÑANZA EN CONTEXTO; ARGUMENTACIÓN
DOI:https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.3345 (Open Access).
INDAGACIÓN
DOI:https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.1c00580 (Open Access).
ARGUMENTACIÓN; GAMIFICACIÓN
DOI:https://doi.org/10.3390/su13042174 (Open Access)
ENSEÑANZA EN CONTEXTO
DOI:https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.3292 (Open Access)
ENSEÑANZA EN CONTEXTO; ARGUMENTACIÓN
DOI:https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.3474 (Open Access)
ARGUMENTACIÓN
CAÑERO-ARIAS, J., BLANCO-LÓPEZ, A. y OLIVA, J.M. (2024). Model-based analysis of the impact of a teaching-learning sequence about carbonated drinks on students' understanding of dissolution of gases in liquids. International Journal of Science Education.
DOI:10.1080/09500693.2023.2300772
ENSEÑANZA EN CONTEXTO;
MODELIZACIÓN